[Андріївська сільська рада ]

 

РЕГЛАМЕНТ

АНДРІЇВСЬКОЇ  СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

ШОСТОГО СКЛИКАННЯ

 

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

1.1. Андріївська сільська рада (далі - рада) є органом місцевого самоврядування, що представляє відповідні територіальні громади та здійснює від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування.

         1.2. Порядок діяльності ради, її органів та посадових осіб, порядок  проведення  першої  сесії ради, порядок обрання секретаря сільської ради, скликання чергової та позачергової сесії ради, призначення пленарних засідань ради, підготовки і розгляду питань на пленарних засіданнях, прийняття рішень ради про затвердження порядку денного сесії та з інших процедурних питань, а також порядок роботи сесії визначаються цим регламентом ради відповідно до Конституції України, Законів України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про статус депутатів місцевих рад” та з урахуванням вимог Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”.

         До прийняття регламенту ради чергового скликання застосовується регламент ради, що діяв у попередньому скликанні.

1.3. Рішення про загальний склад районної ради приймається сільською радою поточного скликання не пізніше як за 50 днів до дня місцевих виборів.

1.4. Рада вважається повноважною за умови обрання не менш як двох третин депутатів від загального складу ради.

1.5. Регламент Андріївської сільської ради (далі — Регламент) затверджується не пізніш, як на другій сесії ради простим голосуванням. Зміни і доповнення до нього можуть вноситися на наступних пленарних засіданнях ради.

1.6. Робота ради та її діловодство здійснюється російською мовою.

1.7. Робота ради проводиться за перспективним (річним) планом, що затверджується радою. У надзвичайних випадках скликається позачергова сесія. У плані окремо планується розгляд регуляторних актів.

         1.8. Формування плану роботи ради здійснюється виконавчим апаратом ради за пропозиціями сільського голови Андріївської сільської ради, постійних комісій ради, депутатів, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади.

 

2. ВІДКРИТІСТЬ І ГЛАСНІСТЬ У ДІЯЛЬНОСТІ РАДИ

 

2.1. Пленарні засідання ради, засідання президії, постійних та інших комісій ради є відкритими і гласними, крім випадків, передбачених законодавством України та даним Регламентом.

2.2. Гласність і відкритість роботи ради, її органів та посадових осіб забезпечується шляхом висвітлення на сайті Андріївської сільської ради.

Рішення ради нормативно-правового характеру оприлюднюються в друкованих засобах масової інформації, місцевому радіомовленні або в офіційному виданні районної ради.

2.3. Рада, її органи та посадові особи, депутати систематично інформують виборців про свою діяльність у засобах масової інформації.

2.4. Акредитація журналістів   і   технічних  працівників  засобів масової інформації (редакцій друкованих засобів масової інформації) при районній раді на визначений або строк повноважень ради здійснюється безкоштовно шляхом їх реєстрації на підставі офіційного подання засобу масової інформації до районної ради або за заявою журналіста і технічного працівника з пред'явленням ними відповідних документів, що підтверджують їх професійний фах, або рекомендації професійного об'єднання журналістів.

Акредитованим представникам масової інформації надається можливість ознайомлення з матеріалами, що розглянуті на пленарному засіданні, за виключенням тих, що заслуховуються у закритому режимі.

У разі перевищення журналістом своїх прав і невиконання обов'язків його акредитація може бути припинена за рішенням органу, що його акредитував. Письмове повідомлення із зазначенням підстав припинення акредитації одночасно видається журналісту і надсилається редакції друкованого засобу масової інформації, до якого він належить.

 

3. СЕСІЇ РАДИ

 

3.1. Загальні положення

3.1.1. Рада проводить свою роботу сесійно.

Сесія є основною організаційною формою роботи ради, на якій вирішуються питання, віднесені до її повноважень. Сесії можуть бути як чергові, так і позачергові.  Чергові сесії скликаються відповідно до плану роботи, в окремих випадках скликається позачергова сесія.

Сесія складається з пленарних засідань ради, а також засідань постійних комісій ради.

3.1.2. Сесія ради є повноважною, якщо в її пленарному засіданні бере участь більше половини депутатів від загального складу ради.

3.1.3. Пленарні засідання проводяться, як правило, у сесійному залі ради.

В окремих випадках, за пропозицією сільського голови , постійної комісії, президії ради за згодою не менш як третини депутатів може проводитися виїзне пленарне засідання  ради, у тому числі в іншому приміщенні.

3.1.4. Кожне пленарне засідання ради починається і закінчується виконанням у сесійному залі Державного Гімну України.

3.1.5. Засідання ради тривають, як правило, з 14.00 до 18.00. Перша перерва тривалістю до 30 хв. оголошується через дві години, наступні - через кожні півтори години роботи, як правило, до 10 хвилин, або на час, який визначає рада.

3.1.6. На пленарному засіданні ради можуть бути присутніми депутати районної, обласної, а також інші особи з правом дорадчого голосу за згодою ради. Виконавчий апарат ради здійснює попередній запис та визначає місця для даних осіб. Письмові заявки стосовно присутності подаються на ім'я сыльського голови, не пізніш як за добу до дня пленарного засідання ради.

3.1.7. Порядок розміщення депутатів сільської ради та інших осіб, присутніх у сесійному залі засідань, визначається виконавчим апаратом ради за пропозицією підготовчої депутатської групи. Подальше розміщення депутатів у залі здійснюється згідно з висловленими узгодженими пропозиціями, що надійшли від керівників депутатських фракцій та груп, утворених в сільській раді, за окремою схемою. Місця для депутатів сільської ради у залі засідань відводяться окремо від місць, передбачених для інших осіб, присутніх на засіданні, і не можуть бути зайняті іншими особами. Під час пленарного засідання особи, які не є депутатами сільської ради, не можуть знаходитися  в місцях розміщення депутатів сільської ради, за винятком працівників виконавчого апарату ради.

3.2. Порядок скликання сесії

3.2.1. Сесія ради скликається сільським головою в міру необхідності не менше, ніж один раз на квартал, а з питань у сфері земельних відносин не рідше, ніж один раз на місяць.

3.2.2. Сесія ради скликається секретарем сільської ради:

3.2.3. Сесія ради також повинна бути скликана за пропозицією не менш як однієї третини депутатів від загального складу ради або виконавчого комітету сільської ради.

У цьому випадку сільському голові або секретарю сільської ради подається заява, що підписується особисто кожним депутатом, який входить до ініціативної групи по скликанню сесії, або ж подання, підписане членами виконавчого комітету, з поясненням причин скликання сесії, визначеною датою скликання сесії, орієнтовним переліком питань та відповідними проектами рішень.

3.2.4. У разі, якщо сільський голова, чи секретар сільської ради у двотижневий строк не скликають сесію на вимогу суб’єктів, зазначених у пункті 3.2.3 Регламенту, сесія ради може бути скликана депутатами ради, які становлять не менш як третину складу ради або постійною комісією ради. Виконавчий апарат ради сприяє підготовці та проведенню сесії ради.

3.2.5. Рішення про скликання сесії ради відповідно до пунктів 3.2.1, 3.2.2, 3.2.4 цього Регламенту доводиться до відома депутатів і населення не пізніш як за 7 днів до сесії, а у виняткових випадках - не пізніш як за день до сесії, із зазначенням часу скликання, місця проведення та питань, які передбачається внести на розгляд ради.

 

 

4. ДЕПУТАТ РАДИ

 

4.1. Загальні положення

4.1.1. Повноваження депутатів, порядок організації і гарантії депутатської діяльності визначаються Конституцією України, Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Законом України “Про статус депутатів місцевих рад”, іншими законами.

4.1.2. Повноваження депутата ради починаються з моменту офіційного оголошення сільською виборчою комісією на пленарному засіданні ради рішення про підсумки виборів та визнання повноважень депутатів і закінчуються в день першої сесії ради нового скликання. Повноваження депутата можуть бути припинені достроково у випадках, передбачених законодавством.

4.1.3. Депутат представляє інтереси всієї територіальної громади, має всю повноту прав, що забезпечують його участь у діяльності ради та утворених нею органах, несе обов’язки перед виборцями, політичними партіями за списками яких його обрано, радою та її органами, виконує їх доручення. Депутат повинен входити до складу однієї з постійних комісій ради.

4.1.4. Порядок відшкодування витрат, пов’язаних із депутатською діяльністю, здійснюється відповідно до рішення сільської ради.

4.1.5. Депутат зобов’язаний брати участь  у  роботі  пленарних засідань ради, засідань постійної та інших комісій ради, до складу яких його обрано.

4.1.6. У разі пропуску депутатом протягом року більше половини пленарних засідань ради або засідань постійної комісії ради, невиконання ним без поважних причин рішень і доручень ради та її органів рада може звернутись до виборців з пропозицією про відкликання такого депутата у встановленому законом порядку.

4.1.7. Депутат має право ухвального голосу з усіх питань, які розглядаються на пленарних засіданнях ради, а також на засіданнях постійної та інших комісій ради, до складу яких його обрано.

Депутат може бути присутнім з правом дорадчого голосу на засіданнях інших органів ради, до складу яких його не обрано.

         4.1.8. Депутат має право звернутися із запитом до керівників ради та їхніх органів, сільського голови, керівників підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, розташованих або зареєстрованих на відповідній території, а також до голови  районної державної адміністрації з питань, віднесених до відання ради.

Депутатський запит, підписаний автором (авторами) із зазначенням виборчого округу, партії чи виборчого блоку партій, за списком яких обрано депутата та адреси для відповіді, вноситься голові ради. Одночасно депутат може внести один запит, звернутий не більш ніж до двох адресатів. Якщо депутатський запит не відповідає вимогам статтей 11, 21 Закону України “Про статус депутатів місцевих рад”, цьому Регламенту або викладений у неетичній, образливій для адресата формі, голова ради повертає його депутату без оголошення.

Текст депутатського запиту може бути завчасно поширеним серед депутатів. Повний текст запиту або його стислий зміст оголошується головуючим на пленарному засіданні ради у відведений для цього час.

У разі надходження запитів під час пленарного засідання їх тексти оприлюднюються перед розглядом питання “Різне”.

У разі прийняття радою позитивного рішення про депутатський запит виконавчий апарат ради надсилає текст запиту відповідному органу чи посадовій особі.

4.1.9. Під час обговорення питань порядку денного депутат ради може письмово чи усно ставити депутатське запитання, звернуте до доповідачів, співдоповідачів чи головуючого на засіданні. З метою отримання роз’яснення чи додаткової інформації запитання формулюються стисло і чітко. Відповідь на запитання оголошується на пленарному засіданні ради або в індивідуальному порядку. Запитання заносяться до протоколу пленарного засідання ради.

4.1.10. Пропозиції і зауваження, висловлені депутатами на пленарному засіданні ради і передані в письмовій формі головуючому на пленарному засіданні, розглядаються радою чи за її дорученням постійними комісіями ради або надсилаються на розгляд підзвітним і підконтрольним їй органам та посадовим особам, які зобов’язані розглянути ці пропозиції і зауваження у строки, встановлені радою, і про вжиті заходи повідомити депутатів та раду.

4.1.11. Депутат має право знайомитись з будь-якими офіційними документами, що зберігаються у відповідних органах місцевого самоврядування, та робити виписки, копіювати ці документи.

4.1.12. Депутати ради здійснюють зв'язок з виборцями у порядку персонального представництва, визначеному депутатськими фракціями (групами) і схваленими радою.

4.1.13. Депутат місцевої ради періодично, але не рідше одного разу на  рік, зобов'язаний звітувати про свою роботу перед виборцями відповідного виборчого округу, об'єднаннями громадян. Рада визначає орієнтовні строки проведення звітів депутатів сільської ради перед виборцями.

 

4.2. Діяльність депутата

 

         4.2.1.Обов'язки депутата ради у виборчому окрузі:

         1) підтримувати зв'язок з виборцями, трудовими колективами і громадськими організаціями, які висунули його кандидатом у депутати місцевої ради, а також колективами інших підприємств, установ, організацій, незалежно від форми власності, органами місцевого самоврядування, місцевими органами виконавчої влади, розташованими на відповідній території;

     2) не рідше одного разу на півріччя інформувати виборців про роботу сільської ради та її органів, про виконання планів і програм економічного і соціального розвитку, інших місцевих програм, районного бюджету, рішень ради і доручень виборців;

     3) брати участь у громадських слуханнях з питань, що стосуються його виборчого округу, в організації виконання рішень ради та її органів, доручень виборців, у масових заходах, що проводяться органами місцевого самоврядування на території громади або  виборчого округу;

    4) вивчати громадську думку; вивчати потреби територіальних громад виборчого округу, інформувати про них раду та її органи, брати безпосередню участь у їх вирішенні;

       5) визначити і оприлюднити дні, години та місце прийому виборців, інших громадян; вести регулярний, не рідше одного разу на місяць, прийом виборців, розглядати пропозиції, звернення, заяви і скарги членів територіальних громад виборчого округу, вживати заходів щодо забезпечення їх оперативного вирішення.

 

          4.2.2. Права депутата ради у виборчому окрузі:

          1) офіційно представляти виборців свого виборчого  округу  та інтереси територіальних громад округу в місцевих органах виконавчої влади, відповідних органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах і організаціях незалежно від форми власності з питань, що належать до відання органів місцевого самоврядування відповідного рівня;

        2) брати участь з правом дорадчого голосу у засіданнях інших місцевих рад та їх органів, загальних зборах громадян за місцем проживання, засіданнях органів самоорганізації населення, що проводяться в межах території його виборчого округу;

        3) порушувати перед органами і організаціями, передбаченими підпунктом 1 пункту 4.2.2. цього Регламенту, та їх посадовими особами, а також керівниками правоохоронних та контролюючих органів питання, що зачіпають інтереси виборців, та вимагати їх вирішення;

     4) доступу до засобів масової інформації комунальної форми власності з метою оприлюднення результатів власної депутатської діяльності та інформування про роботу ради в порядку, встановленому відповідною радою;

     5) вносити на розгляд органів і організацій, передбачених підпунктом 1 пункту 4.2.2. цього Регламенту, та їх посадових осіб пропозиції з питань, пов'язаних з його депутатськими повноваженнями у виборчому окрузі відповідно до закону, брати участь у їх розгляді.

4.2.3. При здійсненні депутатських повноважень депутат ради має  право:

1) на депутатське звернення, депутатський запит, депутатське запитання;

2) на невідкладний прийом;

3) вимагати усунення порушень законності і встановлення правового порядку.

4.2.4. Депутат ради є відповідальним перед виборцями. У своїй роботі взаємодіє з органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, органами самоорганізації населення, трудовими колективами, об'єднаннями громадян.

Депутат ради, який не виправдав довір'я виборців, може бути в будь-який час відкликаний ними у порядку, встановленому Законом України “Про статус депутатів місцевих рад”.

 

         4.2.5. Обов'язки депутата сільської ради у раді та її органах:

          1) додержуватися Конституції та законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, регламенту ради та інших нормативно-правових актів, що визначають порядок діяльності ради та її органів;

          2) брати участь у роботі ради, постійних комісій та інших її органів, до складу яких він входить, всебічно сприяти виконанню їх рішень;

          3) виконувати доручення ради, її органів, сільського голови; інформувати їх про виконання доручень.

 

4.2.6. Права депутата сільської ради у раді та її органах:

          1) обирати і бути обраним до органів ради;

          2) офіційно представляти виборців у раді та її органах;

          3) пропонувати питання для розгляду їх радою та її органами;

         4) вносити пропозиції і зауваження до порядку денного засідань ради та її органів, порядку розгляду обговорюваних питань та їх суті;

         5) вносити на розгляд ради та її органів пропозиції з питань, пов'язаних з його депутатською діяльністю;

         6) вносити на розгляд ради та її органів проекти рішень з питань, що належать до їх відання, поправки до них;

         7) висловлюватися щодо персонального складу утворюваних радою органів і кандидатур посадових осіб, які обираються, призначаються або затверджуються радою;

         8) порушувати питання про розпуск органів, утворених радою, та звільнення посадових осіб місцевого самоврядування;

         9) брати участь у дебатах, звертатися із запитами, ставити запитання доповідачам, співдоповідачам, головуючому на засіданні;

         10) вносити пропозиці ї про заслуховування на пленарному засіданні ради звіту чи інформації будь-якого органу або посадової особи, підзвітних чи підконтрольних раді, а також з питань, що віднесені до компетенції ради, інших органів і посадових осіб, які діють на її території;

         11) порушувати в раді та її органах питання про необхідність перевірки роботи підзвітних та підконтрольних раді органів, підприємств, установ, організацій;

         12) виступати з обґрунтуванням своїх пропозицій та з мотивів голосування, давати довідки;

         13) ознайомлюватися з текстами виступів у протоколах засідань ради та її органів до їх опублікування;

         14) оголошувати на засіданнях ради та її органів тексти звернень, заяв, пропозицій громадян або їх об'єднань, якщо вони мають суспільне значення;

         15) об'єднуватися з іншими депутатами місцевої ради в депутатські групи, фракції, які діють відповідно до регламенту ради.

 

4.3. Депутатське звернення

4.3.1. Депутатське звернення - викладена в письмовій формі вимога депутата ради з питань, пов'язаних з його депутатською діяльністю, до місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб, а також керівників правоохоронних та контролюючих органів, підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, розташованих на території відповідної ради, здійснити певні дії, вжити заходів чи дати офіційне роз'яснення з питань, віднесених до їх компетенції.

4.3.2. Депутат ради може взяти участь у розгляді свого звернення, про що місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування та їх посадові особи, керівники підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, розташованих на території відповідної ради, повинні йому повідомити завчасно, але не пізніш як за п'ять календарних днів.

4.3.3. Якщо депутат ради не задоволений результатами розгляду свого звернення або якщо місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування та їх посадові особи, керівники підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, розташованих на території ради, ухиляються від вирішення порушеного у зверненні питання у встановлений строк, він може внести депутатський запит.

 

4.4. Депутатський запит і депутатське запитання

4.4.1. Депутатський запит - це підтримана радою вимога депутата до посадових осіб ради і її органів, сільського, селищного, міського голови, керівників підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності, які розташовані або зареєстровані на відповідній території, а також до голови районної державної адміністрації, його заступників, керівників відділів і управлінь з питань, які віднесені до відання ради.

4.4.2. Депутатське запитання - це засіб одержання депутатом інформації або роз'яснення з тієї чи іншої проблеми. Відповідь на запитання може бути оголошено на пленарному засіданні ради або дано депутату в індивідуальному порядку. Запитання не включається до порядку денного пленарного засідання ради, не обговорюється і рішення по ньому не приймається.

4.4.3. Депутатський запит може бути внесений депутатом або групою депутатів попередньо або на пленарному засіданні ради у письмовій чи усній формі. Запит підлягає включенню до порядку денного пленарного засідання ради.

4.4.4. Депутатський запит обговорюється у разі необхідності на пленарному засіданні ради.

Рішення ради може містити зобов'язання відповідного органу подати у встановлений строк звіт про виконання рішення по запиту депутата ради, встановлювати строк для підготовки офіційної письмової відповіді на депутатський запит.

4.4.5. Депутат має право дати оцінку відповіді на свій депутатський запит. За результатами відповіді на депутатський запит може бути проведене обговорення, якщо на цьому наполягає не менше 1/4 присутніх на пленарному засіданні ради. Посадових осіб, до яких звернуто запит, своєчасно інформують про дату та час обговорення радою відповіді на запит. Вони або уповноважені ними особи можуть бути присутніми на цьому засіданні ради.

За результатами розгляду відповіді на депутатський запит рада приймає відповідне рішення.

 

4.5. Основні гарантії депутатської діяльності

4.5.1. Ніхто не може обмежити повноваження депутата ради інакше як у випадках, передбачених Конституцією України та законами України.

4.5.2. Рада та її органи сприяють депутатам ради в їх діяльності шляхом створення відповідних умов, забезпечення депутатів документами, довідково-інформаційними та іншими матеріалами, необхідними для ефективного здійснення депутатських повноважень, організовують вивчення депутатами законодавства, досвіду роботи рад.

4.5.3. Виконавчий апарат забезпечує депутатів ради офіційними виданнями та інформаційними матеріалами ради, організує допомогу їм з правових питань депутатської діяльності, надає можливість депутатам ознайомитись з рішеннями ради та її органів, розпорядженнями районної державної адміністрації, актами підприємств, установ та організацій, розташованих на відповідній території.

4.5.4. Прокурор, який  порушив  кримінальну справу стосовно депутата ради та суд, який обрав запобіжний захід стосовно депутата ради у  вигляді підписки  про  невиїзд  або  взяття під варту, повідомляють про це раду не пізніше наступного робочого дня з дня порушення кримінальної справи та з дня застосування запобіжного заходу.

 

4.6. Відкликання депутата ради

4.6.1. Підставами для відкликання виборцями депутата ради можуть бути:

1) порушення депутатом положень Конституції і законів України, що встановлено судом;

2) пропуск депутатом протягом року більше половини пленарних засідань ради або засідань постійної комісії ради, невиконання ним без поважних причин рішень і доручень ради та її органів;

3) невідповідність практичної діяльності депутата ради основним принципам і положенням його передвиборної програми.

Рішення ради з пропозицією про відкликання депутата з підстав, перелічених в абзаці 1, направляється до сільської виборчої комісії у триденний строк з дня прийняття рішення.

Питання про відкликання депутата ради може бути порушено повторно у порядку, встановленому законом, у будь-який час.

4.6.2. Депутат ради обов'язково бере участь у засіданнях ради та її органів при розгляді ними питань, що стосуються його відкликання, крім випадків, передбачених законом.

Депутат ради має право давати пояснення щодо суті питань стосовно його діяльності, робити відповідні заяви на засіданнях ради та її органів. У встановленому законодавством порядку депутат ради може використовувати для роз'яснення своєї позиції засоби масової інформації.

Депутат ради має право звернутись до ради з усною або письмовою заявою з приводу обставин, що стали підставою для порушення питання про його відкликання.

 

5. ДЕПУТАТСЬКА ЕТИКА

 

Депутат ради як представник інтересів виборців свого виборчого округу та член ради, здійснюючи депутатські повноваження, повинен дотримуватись таких правил депутатської етики:

1) керуватися загальнодержавними інтересами та інтересами територіальних громад чи виборців свого виборчого округу;

2) не використовувати депутатський мандат в особистих інтересах чи в корисливих цілях;

3) керуватися    у    своїй    діяльності   та   поведінці загальновизнаними принципами порядності, честі і гідності;

4) не розголошувати відомостей, що становлять державну або іншу таємницю, яка охороняється законом, інших відомостей з питань, що розглядалися на закритих засіданнях ради чи її органів і не підлягають за їх рішенням розголошенню, та відомостей, які стосуються таємниці особистого життя депутата ради або виборця, що охороняється законом, чи стали йому відомі у зв'язку з його участю в депутатських перевірках;

5) не допускати образливих висловлювань, не використовувати у публічних виступах недостовірні або неперевірені відомості стосовно органів державної влади, органів місцевого самоврядування, об'єднань громадян, підприємств, установ і організацій, їх керівників та інших посадових чи службових осіб, депутатських груп, фракцій, окремих депутатів ради;

6) не приймати будь-яких гонорарів, подарунків, не отримувати винагород безпосередньо чи опосередковано за дії, пов'язані зі здійсненням ним депутатських повноважень.

 

6. ПОСТІЙНІ КОМІСІЇ РАДИ

 

6.1. Постійні  комісії  ради  є органами ради,  що обираються з числа її депутатів, для вивчення, попереднього розгляду і підготовки питань, які належать до її відання, здійснення контролю за виконанням рішень ради.

Постійні комісії ради обираються за поданням голови ради з числа депутатів у складі голови і 4 членів комісії на строк повноважень ради.

Персональний склад постійних комісій ради визначається з урахуванням думки депутатської фракції та кожного депутата щодо роботи у тій чи іншій комісії.

Депутати працюють у постійних комісіях ради на громадських засадах.

Депутат ради повинен входити до складу однієї з постійних комісій ради.

До складу постійних комісій ради не можуть бути обрані сільський голова, секретар сільської ради.

6.2. Голосування щодо обрання депутатів до складу постійних комісій  ради здійснюється за їх списками без обговорення.

Рішення щодо обрання постійних комісій ради вважається прийнятим, якщо за нього подано більшість голосів депутатів від загального складу ради.

6.3. Заступник голови та секретар постійної комісії ради обираються на засіданні комісії за поданням голови комісії і вважаються обраними, якщо за їх обрання подано більшість голосів членів комісії від її загального складу, якщо радою не встановлений інший порядок обрання.

6.4. Голова постійної комісії ради скликає і веде засідання комісії, дає доручення членам комісії, представляє комісію у відносинах з іншими органами, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами, організаціями, а також громадянами, організує роботу по реалізації висновків і рекомендацій комісії.

Заступник голови постійної комісії ради виконує функції голови постійної комісії у разі його відсутності або неможливості виконання ним своїх повноважень.

Секретар постійної комісії ради веде протокол засідання, здійснює діловодство та інформаційне забезпечення роботи членів комісії.

Секретар постійної комісії ради виконує функції голови комісії у разі відсутності голови та його заступника або неможливості виконання ними своїх обов'язків.

6.5. Положення про постійні комісії ради затверджується не пізніш як на другій сесії ради.

У разі необхідності на наступних сесіях ради можуть ліквідовуватись та реорганізовуватись раніше створені постійні комісії ради, утворюватись нові, вноситись зміни до Положення про постійні комісії ради, а також кількісного та персонального складу постійних комісій.

6.6. Постійні комісії ради попередньо розглядають кандидатури осіб, які пропонуються для обрання, затвердження, призначення або погодження радою, готують висновки з цих питань.

         6.7. Повноваження постійних комісій ради визначаються Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”, цим Регламентом та Положенням про постійні комісії ради.

6.8. Основною формою роботи постійної комісії ради є її засідання.

Засідання постійної комісії ради скликається головою комісії в міру необхідності і є повноважним, якщо в ньому бере участь не менш як половина членів від загального складу комісії.

6.9. За результатами вивчення і розгляду питань постійні комісії ради готують висновки і рекомендації, які приймаються у формі рішень на засіданні комісії, або спільному засіданні декількох комісій. Рішення вважається прийнятим, якщо за нього проголосувало більшість депутатів від загального складу комісії. Висновки і рекомендації, прийняті постійними комісіями на їх спільних засіданнях, підписуються головами відповідних постійних комісій.

Рішення постійної комісії ради підписує голова комісії, а у разі його відсутності - заступник голови комісії або секретар комісії.

Протокол засідання постійної комісії ради підписують голова комісії, а у разі його відсутності - заступник голови комісії, та секретар комісії у тижневий строк після засідання комісії.

6.10. Рекомендації постійних комісій ради підлягають обов’язковому розгляду органами, підприємствами, установами, організаціями, посадовими особами, яким вони адресовані.

Про результати розгляду і вжиті заходи повинно бути повідомлено постійним комісіям ради у встановлений ними строк.

6.11. У засіданні постійної комісії ради можуть брати участь представники державних органів, підприємств, установ, організацій, засобів масової інформації, інші особи.

Склад запрошених осіб визначається головою постійної комісії ради.

6.12. Депутат - член постійної комісії ради має право ухвального голосу з усіх питань, що належать до відання комісії. Він має право вносити пропозиції з питань, які розглядаються комісією, брати участь в їх підготовці та обговоренні, брати участь у засіданні інших постійних комісій ради.

6.13. Питання, які належать до відання кількох постійних комісій  ради, мо